Az ügyfél szolgálatában személyiségkérdőív (CCSQ 7.2) értékesítők és ügyfélszolgálatosok számára | SHL Hungary
 
 

Az ügyfél szolgálatában személyiségkérdőív (CCSQ 7.2) értékesítők és ügyfélszolgálatosok számára

Az ügyfél szolgálatában személyiségkérdőív (CCSQ) értékesítők és ügyfélszolgálatosok számára

A tesztnek ez a változata kombinációja a normatív és az ipszatív megközelítésnek: a vizsgált személynek egyrészt négy állítás közül kell kiválasztania, melyik illik rá leginkább és melyik a legkevésbé, másrészt minden állításról meg kell mondania, hogy egy ötfokú skálán mérve mennyire igaz rá.

Ajánlatkérés

Önnek miben segíthetünk?

CAPTCHA
Ez a kérdés teszteli, hogy vajon ember-e a látogató, valamint megelőzi az automatikus kéretlen üzenetek beküldését.

Ha érdekesnek, hasznosnak találta a fentieket, ossza meg másokkal is!