Az SHL részletes, objektív külső segítséget tud nyújtani a felsővezetők fejlesztésében.
Négyszemközti foglalkozásainkon ideálisan kombináljuk a mérést és a fejlesztést, segítünk feltárni az erősségeket, a fejlesztendő területeket, a korlátokat. Az így nyert információk hozzásegítenek a fejlesztéssel, a szervezeti változtatásokkal kapcsolatos döntések színvonalának javulásához.
A coaching foglalkozások száma egy-egy megrendelés esetén általában 5 - 10 alkalom. A fejlesztés során a munkahelyi viselkedésre koncentrálunk. Kezdésként profilt készítünk személyes beszélgetés és nemzetközileg elfogadott általunk forgalmazott kérdőívek és tesztek segítségével (pl. 360°-os jelentés felvétele). Az első explorációs alkalmat követően kidolgozzuk a fejlesztési tervet, mely általában 2-3 kompetenciára koncentrál. Egy alkalom 4 órás munkát foglal magába, minden alkalom végén feljegyzés készül az addig elért eredményekről és a kitűzött feladatokról a résztvevő és a coach számára is. Javasoljuk, hogy utánkövetésként a coaching folyamat befejezése után egy évvel vizsgáljuk meg a változások mértékét, a coaching folyamat hasznát.
A legfontosabb hasznok
- tapasztalt tanácsadóink munkája nyomán a vezetők a személyi döntéseket objektív tényekre alapozhatják
- a vizsgálat eredményeit munkatársaink gyorsan és érthetően jelzik vissza
- a vállalat hozzájuthat az SHL világszínvonalú objektív mérőeszközeivel szerezhető információkhoz anélkül is, hogy hosszú távra elkötelezné magát az SHL eszközök használatára, vagy részt kellene vennie a vállalat HR szakembereinek az SHL módszereit megtanító képzésen
- tanácsadóink az SHL több száz képesség- és személyiségtesztje, szimulációs gyakorlatai közül bármelyiket választhatják a feladat megoldásához
- gazdaságosan biztosítjuk a felsővezetők munkájának segítését, a kiválasztási és fejlesztési hibák elkerülését
- szolgáltatásunk diszkrét és megbízható
- nemzetközi feladatokra igénybe vehetők a több mint 50 országban található SHL irodákban dolgozó tapasztalt tanácsadók
Néhány felhasználási terület
- szervezeti változtatásokhoz
- felsővezetők kinevezéséhez
- annak ellenőrzésére, hogy a javasolt új igazgató beleillik-e a szervezeti kultúrába
- belső és külső jelöltek összehasonlítására
- egyéni fejlesztési szükségletek feltárására
- egyéni fejlesztésekre
- az önismeret fokozására