Melyik vezető ne szeretné, hogy munkatársai jó csapatot alkossanak?
Ki ne szeretne egy jó csapatban, közösségben dolgozni?
Vágyak, elképzelések és vízió szintjén mindenkinek van élményvilága a jó közösségről, az egymást támogató csoporttagok mindenkit erősítő hatásáról. Néha hosszabb-rövidebb ideig tapasztalati úton is megélhetjük.
Vágyaink azonban a valóság határán néha köddé válnak. Ha gyakran találkozunk a „másik ember” — és saját magunk — rendezetlen belső világával, kommunikációs gátak és félreértések alakulnak ki. Ezek egyengetéséért, a pozitív és problémamegoldó atmoszféra, a jó csoportot megtartó feltételek újraalkotásáért tennünk kell valamit.
Tennünk kell, mert a munkatársak egymás közötti viszonya erőteljesen befolyásolja az ügyfélkapcsolatokat és a cég eredményességét. Tennünk kell, mert a vállalati eredményeket a jó csapatok hozzák létre. Tennünk kell, mert a versenytársak is így gondolkoznak.
A jó csapatnak kisugárzása van, amely megérinti az ügyfeleket. Megrendelők és a tréningünkön részt vevők „megálmodják”, hogy milyen legyen a csoportjuk, és mi ezt az álmot szakértelemmel segítjük a gyakorlatba átültetni.
Szemlélet és módszertan
Tréningjeinkre a személyközpontú szemlélet jellemző, de a fejlesztő folyamat meggyorsítására gyakran használunk játékos gyakorlatokat. Ilyen gyakorlatok például a következők:
"Indoor" gyakorlatok
- Bor-víz
- X-Y játék
- Kések
- A Királyok Völgyén túl
- A Torony
- Pókháló
- Várépítés
- Holdjáró
- Helikopter
- Bizalomjáték
- Milyen vagyok - milyennek látnak?
- Milyen a csapattag típusom
- Ki jut a várba?
- Hídépítés
"Outdoor" gyakorlatok
- Everest Expedíció
- Kötélhíd
- Farönk
- Számháború
- Klasszikus "10 perces" fizikai bizalomjátékok