Minden munkavállaló másképp dolgozik otthonról, ezért másfajta támogatást is igényelnek. A koronavírus miatti járványhelyzetben a home office hamar általánossá vált. Célunk, hogy a dolgozók a megváltozott helyzetben is megfelelő segítséget kapjanak a munkájukhoz. 40 év tapasztalatát és szakértelmét használtuk fel, hogy olyan eszközt alkothassunk, amely valódi támogatást nyújt a munkavállalóknak és a szervezeteknek az otthoni munkavégzéshez való alkalmazkodásban.
Távoli munkavégzés-kérdőívünk a munkavállaló erősségeit és fejlesztendő területeit azonosítja a megváltozott munkavégzéssel kapcsolatosan. Rávilágít azokra a területekre, ahol a dolgozó segítséget és támogatást igényel. Ezzel növelhető az otthoni munkavégzés hatékonysága és sikeressége.
Hogy zajlik a folyamat?
- A munkavállaló egy rövid, mindössze 10 perces online kérdőívet tölt ki a munkahelyi szokásairól, munkahelyi kapcsolatairól és motivációiról. (Ennek demó verziója ide kattintva elérhető és ingyenesen kitölthető! Az eredményekről ingyenes jelentés is készül, amit emailben továbbítunk.)
- A válaszokat összesítjük nyolc, otthoni munkavégzés szempontjából kritikus viselkedésmód mentén. E nyolc faktor használata az SHL több évtizedes kutatómunkáján és gyakorlati tapasztalatain nyugszik.
- Az eredményekről gyors és könnyen érthető online visszajelzést adunk. Ebben szerepelnek a munkavállaló erősségei és a fejlesztendő területek is.
Miért válassza eszközünket?
- Segítségével növelhető az elköteleződés és a hatékonyság: pontosan azt a támogatást nyújtja, amire a munkavállalóknak jelen helyzetben szükségük van.
- A sikerhez vezető út: azonosítja az erősségeket és a fejlesztést igénylő területeket.
- Támogatja a szervezeti átalakulást: mérhetővé teszi, mennyire állnak készen a dolgozók az otthoni munkavégzésre.